‘Willen Winnen Award’ voor digital agency Intracto

Nicole Verstrepen
Proficiat
Pieter Janssens.jpg(image/jpeg)

Digital Agency Intracto uit Olen heeft de ‘Willen Winnen Award’ van Jong Voka Kempen gewonnen. De award werd maandagavond uitgereikt tijdens de vierde editie van de ‘Dag van de Groeier’.

Met de award bekroont Jong Voka Kempen een jonge onderneming (tussen drie en tien jaar oud) uit de Kempen, die ambitie, durf en wendbaarheid aan de dag legt. De twee andere genomineerden waren DMG Security uit Westerlo en UBench uit Turnhout. “Intracto, is een digital agency dat websites maakt onder twee merknamen: Intracto en BrightSites. De groep ondersteunt nationale en internationale merken en organisaties op vlak van online marketing, waarbij in het bijzonder ingezet wordt op e-commerce”, stelt Jong Voka-voorzitter Geert Schellekens. CEO Pieter Janssens ging met Intracto van start tijdens zijn studies en liet zijn bedrijf onder andere door zes strategische overnames uitgroeien tot een kmo met 45 werknemers. “In 2013 werden meer dan 400 klanten bediend, zowel nationale merken als Hubo, bpost en Ici Paris XL maar ook lokale bedrijven zoals CartaMundi, Henco of kledingspecialist Wellens”, aldus nog Geert Schellekens.

“Het bedrijf groeit spectaculair en kan mooie cijfers voorleggen. Daarenboven zit een duidelijke visie achter de groei”, stelt juryvoorzitter Marijke Beel.

De vierde Dag van de Groeier vond plaats bij Janssen Pharmaceutica.

Webdesign Desk02